خبرگزاری کار ایران

در همچنان بر همان پاشنه می چرخد؛

دعوت گزینشی خبرنگاران در نشست های خبری استانداری آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۳۹

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و پیگیری مطالبات شهروندان از مهم ترین وظایف خبرنگاران است. رویکرد دولت ها در حوزه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به جامعه به صورت شفاف و به موقع است اما همچنان نگاه بسته در حوزه اطلاع رسانی و برخورد تبعیض آمیز با خبرنگاران در آذربایجان غربی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،روز گذشته استانداران استانهای غرب با اقلیم کردستان عراق به میزبانی استانداری آذربایجان غربی و در هتل آنای این شهر برگزار  برگزار شد و  از برخی از رسانه های منتقد برای شرکت در این  نشست دعوت به عمل نیامده بود.

در آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه علاوه بر مسائل و مشکلات همیشگی خبرنگاران، تبعیض و دعوت گزینشی خبرنگاران برای پوشش برنامه های مختلف به وضوح دیده می شود.  به گونه ای که حتی برخی از مدیران علناً  در برخی محافل  می گویند باید فلان رسانه را بایکوت کنم. 

یکی از ناعادلانه ترین رفتارهای برخی ادارات، انتخاب گزینشی  خبرنگاران برای حضور در جلسات است بدون اینکه معیاری قابل دفاع برای این کار داشته باشند.

متولیان دعوت خبرنگاران به مراسم استانداران غرب با اقلیم کردستان جهت تنویر افکار عمومی پاسخ دهند علت عدم دعوت از خبرگزاری ایلنا به عنوان یکی از خبرگزاری های فعال استان در این نشست  چه بوده است؟!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز