خبرگزاری کار ایران

سه دهک پایین درآمدی جامعه رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۷۶

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت:افراد فاقد بیمه پایه سه دهک پایین درآمدی، بصورت رایگان و سیستمی تحت پوشش بیمه این سازمان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا،فریده جعفری بیان کرد: تمامی شهروندان که فاقد هر نوع بیمه درمان هستند می توانند  با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir   و دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی، تحت پوشش بیمه ای این سازمان قرار گیرند.

جعفری افزود: ضریب نفوذ بیمه ای یکی از مؤلفه‌های مهم اجتماعی است وبر همین اساس طبق قانون بودجه ۱۴۰۱، افراد فاقد بیمه پایه سه دهک پایین درآمدی، به صورت رایگان و سیستمی تحت پوشش بیمه این سازمان قرار گرفته اند و بقیه افراد نیز براساس آزمون وسع و مشارکت در پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه، تحت پوشش قرارگرفتن تمامی شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: هدف ما تحقق پوشش درمانی برای افراد فاقد بیمه می باشد تا تمامی هم استانی ها از خدمات این بیمه بهتر و بیشتر بهره‌مند شوند.

جعفری افزود :در راستای پوشش بیمه همگانی در استان اقدامات مهمی صورت گرفته است و بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند. 

وی خاطر نشان کرد:همچنین در مناطق کم برخوردار  با برگزاری بیش از ۲۲ میز خدمت جهادی در این مناطق توسط بیمه سلامت استان، بیش از ۱۸ هزار نفر از افراد فاقد بیمه، تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته اند.

مدیر کل بیمه سلامت بیان داشت: در راستای مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع ، ارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان  وبا هدف ارتباط مستقیم کارشناسان سامانه ۱۶۶۶ بصورت  ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات و پاسخگویی به ابهامات و پرسش های بیمه شدگان و موسسات در زمینه خدمات بیمه ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز