خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۰۰

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: پلیس با افراد قانون‌شکن برخورد جدی و بدون اغماض می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه با تایید اجرای این طرح افزود: بدنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقای احساس امنیت، طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی به صورت شبانه روزی و محله محور در استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، برخورد با خودروهای بدون پلاک، پلاک‌ مخدوش، رانندگی خطرناک، حمل هر گونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، سلاح و مهمات غیرمجاز، مزاحمت با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می‌شود.

سردار جهانبخش ضمن هشدار به قانون شکنان در خصوص برخورد جدی و قانونی پلیس با آنان، گفت: با بسیج نیروها و امکانات تخصصی، ظرفیت نیرویی خوبی از سراسر استان در رده‌های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم اجرای ماموریت می‌کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نیست، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز