خبرگزاری کار ایران

فراگیری ۱۲هزار نفر در آذربایجان غربی از آموزش‌های اشتغال آفرینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۵۴

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته ،۱۲ هزار نفر از آموزش‌های مبتنی بر اشتغال در آذربایجان‌غربی برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، رضا مهرافروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: افزود: در حال حاضر ۹۸ هزار خانواده با جمعیت حدود ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد ۸۷ هزار نفر مستمری امداد دریافت می‌کنند.

مهرافروز ادامه داد: در یک سال گذشته هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مستمری و کمک‌ معیشت در آذربایجان غربی به مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: ۶۲ هزار نفر از خدمت گیرندگان ما سالمندان، ۵۰ هزار خانوار زن سرپرست، ۲ هزار خانوار، خانواده زندانیان هستند.

مهرافروز با بیان اینکه بیش از ١٢٠ نوع خدمت اغلب حمایتی توسط این نهاد ارائه می‌شود، گفت: همچنین در حال حاضر ٢٧ هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در استان تحت پوشش این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۴ مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش در آذربایجان غربی اعطا شده است، تاکید کرد: همچنین یک هزار و ۳۰۰ نوعروس در پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

به گفته وی، در حوزه خدمات مسکن نیز با بیش از پنج هزار و ۲۰٠ خدمت، یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در بخش تامین مسکن، تعمیر و احداث فضای جانبی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد:طی سال گذشته،۱۲ هزار نفر از آموزش‌های مبتنی بر اشتغال در آذربایجان‌غربی برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز