خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

دستگیری بیش از ۱۰ هزار سارق در آذربایجان غربی/۳۹ درصد سارقان سرقت اولی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۲۶

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۱۰ هزار و ۹۵۹ سارق طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۵۹ سارق در استان دستگیر شده است گفت: ۳۹ درصد این سارقان سرقت اولی بودند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت پلیس مبارزه و کاهش مواد مخدر، سرقت،و تصادفات است خاطرنشان کرد:سال گذشته حدود ۵٠ هزار تصادف اتفاق افتاده و قریب به ۶٠٠ نفر جان خود را از دست داده اند که عمدتا جوان و سرپرست خانوار بوده اند.

جهانبخش عنوان کرد: از این سارقان ۲۳۵ میلیارد تومان اموال کشف شده و ۲۶۲ باند سرقت نیز  متلاشی شده که تعداد  ۹۱ نفر آنان مال خر بودند.

فرمانده انتظامی  آذربایجان‌غربی اضافه کرد: فراوانی سرقت در شهرهای ارومیه میاندوآب و خوی بوده و کمترین سرقت در تکاب و ماکو گزارش شده است.

وی با اشاره به خدمات انجام شده پلیس و تماس با ۱۱۰ عنوان کرد: در طول سال گذشته بیش از ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تماس با ١١٠ داشتیم که نسبت به سال قبل ٧ درصد افزایش داشته و۵٣٠ هزار فقره آن عملیاتی شده است و از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴٢١ هزار فقره درخواست مشاوره بوده است.

جهانبخش با اشاره به فعالیت پلیس اقتصادی در استان عنوان کرد : طی سال گذشته در حوزه قاچاق ۴۶٨ میلیارد تومان توقیف و تحویل مراجع ذیصلاح شده که عمدتا احشام، سوخت، ارز و غیره بوده است. 

وی ادامه داد : در یکسال گذشته در حوزه مواد مخدر نیز بیش از ٣ تن و ۶٠٠ کیلو و بیش از ٨ تن نیز مواد شیمیایی کشف و ضبط شده است. 

 جهانبخش اذعان کرد : در حوزه کلانتری ها نیز ۶۴ درصد پرونده ها منجر به صلح و سازش شده که شامل ١٠٠ هزار پرونده‌ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز