خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

وانت بارهای میوه فروش بزرگراه خاتم الانبیای ارومیه ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۴۵

سخنگوی شورای شهر ارومیه از ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش در بزرگراه خاتم الانبیا ارومیه خبر داد.

علی مصطفی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،از آغاز ساماندهی وانت بارها و دستفروشان بزرگراه خاتم الانبیا ارومیه خبر داد و گفت: این طرح علاوه بر کمک به سیما و منظر شهری به امنیت خرید سالم در فضای مطلوب کمک کرده و البته در اشتغال پایدار وشخصیت و هویت بخشی به رانندگان وانت کمک می کند.

مصطفی زاده افزود: طرح ساماندهی وانت بارها در راستای رسالت کاری، مطالبات شهروندان، کاهش حجم ترافیک، ایجاد نظم، ارائه خدمات شهری، جلوگیری از آلودگی محیط و مشکلات بهداشتی انجام می شود.

عضو شورای  شهر ارومیه با بیان اینکه بزرگراه خاتم الانبیا ورودی شهر ارومیه از سمت تبریز و سلماس بوده و همچنین یکی از شریان های اصلی تردد شمال به جنوب استان است گفت:تجمع وانت بارها در این مسیر تبدیل به منظره ناخوشایند و موجب ایجاد ترافیک که یکی از مشکلات شهری است شده بود.

وی افزود: طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها با همکاری و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع قضایی، و با همکاری معاونت دادستانی ،نیروهای انتظامی و پلیس راهور انجام گرفت.

سخنگوی شورای  شهر ارومیه، با بیان اینکه زمینی را در سه نقطه از شهر برای استقرار وانت بارهای میوه فروش در نظر گرفته شده است تا وانت بارها در آن نقاط استقرار یابند، افزود: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد ساماندهی درست و اصولی وانت بارهای میوه فروش باشیم.

وی تصریح کرد: پارک کوثر واقع در فلکه ترمینال، شهید لر کورپوسی ،و اول خیابان والفجر از طرف پل آذربایجان مکان های است که برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در نظر گرفته شده است.

 مصطفی زاده با بیان اینکه،معیشت و اشتغال شهروندان از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است گفت: به همین منظور طرح ساماندهی وانت بارها بعد از ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شد تا به کسب و کار و معیشت این افراد در این ایام آسیبی وارد نشود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز