خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۶۷

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در آذربایجان غربی خبرداد.

باقر خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد:نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ ۳ لغایت ۷ اسفند ماه به مدت ۴روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پاک جنگلی برگزار می‌شود.

وی افزود:صنعت ساختمان یکی‌از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور است و این صنعت را می‌توان به عنوان یکی‌از مهم‌ترین محرکه‌های اقتصادی جوامع بشری تلقی کرد.

خلیلی ادامه داد: با توجه به اینکه همه‌روزه شاهد تولید مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم، لذا یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده‌ها آشنا کردن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان است و در این راستا برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند به عنوان یکی‌از موثرترین و بهترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی گفت:در این نمایشگاه شرکت کنندگان  تولیدات و محصولات خود را در زمینه‌های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب‌های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی، محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز