خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه تاکید کرد؛

کاهش سهمیه اختصاصی خمیر مایه نانوایان آذربایجان غربی/نانوایان در مصرف خمیرمایه صرفه جویی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۷۲

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه با اشاره به ک کمبود خمیر مایه در آذربایجان‌غربی گفت: میزان خمیر مایه اختصاصی به واحدهای خبازی در این استان کاهش یافته و به حدود یک پنجم قبل رسیده است.

به گزارش ایلنا، الله وردی حسن‌زاده در  گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کمبود خمیر مایه در استان گفت: سهمیه خمیرمایه اختصاصی نانوایان استان از ۱۰۰ تن در ماه به ۲۰ تن کاهش یافته است.

وی دلیل این کمبود را تعطیلی ۲ کارخانه‌ خمیر مایه سازی بیان کرد و افزود:  اطلاعی از چرایی تعطیلی این ۲ کارخانه نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه همچنین از تشکیل جلسه مشترک  با سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی جهت تامین خمیر مایه مورد نیاز واحدهای نانوایی استان خبر داد و افزود: پیشنهاد شده تا افرادی برای تامین خمیر مایه مورد نیاز مشخص شوند که هنوز این موضوع به تایید نرسیده است.

حسن‌زاده اضافه کرد: فعلا هیچ مشکلی در پخت نان و کیفیت نان وجود ندارد و به واحدهای نانوایی نیز اعلام کردیم که در مصرف خمیر مایه صرفه جویی لازم را داشته باشند تا این مشکل رفع شود.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه  مشکلات مربوط به تامین خمیر مایه مورد نیاز طی روزهای آتی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز