خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۱۶

نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، باقر خلیلی رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه از آغاز به کار این نمایشگاه از امروز  خبرداد و گفت: این نمایشگاه از امروز لغایت ۲۳ دی ماه  در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه دایر است. 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۰ غرفه دایر است، تصریح کرد: در این نمایشگاه تعاونی های از استان های آذربایجان غربی و شرقی، تهران، اصفهان، زنجان، قزوین و کردستان حضور دارند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تمامی فعالان بخش تعاون استان و چند بخش خصوصی در تولید لوازم خانگی، لوستر ، تجهیزات ورزشی و مواد شوینده شرکت دارند.

خلیلی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با توانمندی های بخش تعاون و به نمایش گذاشتن محصولات تولیدی تعاونی ها و رونق بخشی تعاونی ها و کمک به فروش بیشتر محصولات عنوان کرد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی شاهراه ارتباطی ایران با اروپا است باید از این ظرفیت با شناساندن ظرفیت های تولیدی استان بهینه استفاده کرد.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه در پارک جنگلی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه دائر بوده و شهروندان می‌توانند  از ساعت ۱۶تا ۲۲شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز