خبرگزاری کار ایران

ضرورت استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد توسط شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۰۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:با توجه به آغاز فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا،حسین سرباز رشید،در گفت و گو با خبرنگاران،با تاکید بر استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی استاندارد گفت: قبل از نصب بخاری مسیر دودکش ها باید کنترل شود و از دودکش های به شکلH که حدود ۶۰ الی ۱۰۰سانتی متر از کف پشت بام ارتفاع دارند استفاده شود.

سرباز رشید با اشاره به اینکه به کارگیری لوله های آکاردئونی آلومینیومی مجاز نیست، خاطر نشان کرد: از لوله بخاری های فلزی جهت نصب به دیوار استفاده و حداکثر از ۲زانویی استفاده شود.

وی اظهار کرد: از شلنگ استاندارد به طول ۱۲۰سانتی متر و بابست های فلزی جهت نصب به شیرگاز و بخاری استفاده شود و با کف صابون از عدم نشت گاز در اتصلات اطیمنان حاصل کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با تاکید به اینکه در منازلی که از در و پنحره های دوجداره استفاده می شود حتما باید دارای تهویه مناسب باشند، اظهار کرد: حتما از سنسورهای نشت گاز طبیعی و گاز منوکسید در منزل استفاده شود.

سرباز رشید ادامه داد:شهروندان  هرگز برای گرم کردن داخل خودرو و محیط بسته از گاز پیک نیک و اجاق گاز استفاده نکنید چرا که منجر به تولید گاز سمی مونو کسید کربن و خفگی می‌شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز