خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز بزرگ اسلامی:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۶۲

رئیس مرکز بزرگ اسلامی با بیان اینکه اسلام دین وحدت و همدلی است، گفت: اتفاقات اخیر در کشور بیانگر این است که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عسگر فعال آذر؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وحدت گفت: هفته وحدت امسال به دلیل اتفاقات اخیر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

فعال آذر افزود: هدف اصلی دشمن ریشه کردن اسلام و ضربه زدن به دین است. دشمن می خواهد بلایی را که سر غرب آورده سر اسلام بیاورد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی با بیان اینکه اسلام دین وحدت و همدلی است، گفت: اتفاقات اخیر در کشور بیانگر این است که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: همچنان که مقام معظم رهبری به موضوع اشاره کردند؛ تلاش دشمن در ایجاد تفرقه در شهر و استان‌های دارای تنوع قومیتی بیشتر منعکس شد و با این کار سعی در ایجاد دو دستگی و شعله‌ور کردن اختلافات قومی و مذهبی دارند.

فعال آذر با بیان اینکه اسلام دین وحدت و مکتب اسلام، مکتب همدلی است، تصریح کرد: اعتقاد به وحدت مسئله ضروری و اساسی است و  عدم اعتقاد به وحدت و احساس تبعیض بین شیعه و سنی از موانع وحدت خواهد بود.

وی با اشاره برگزاری برنامه های مختلف در هفته وحدت امسال گفت: از جمله برنامه های هفته وحدت امسال می‌توان به برگزاری جشن های مختلف در استان به ویژه در شهرستان های جنوبی استان و اعزام ۱۴ نفر از علمای استان به کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز