خبرگزاری کار ایران

بازسازی پردیس سینما آزادی ارومیه زیر نظر حوزه هنری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۸۷

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: پردیس سینما آزادی ارومیه زیر نظر یکی از دفاتر فنی مهندسی حوزه هنری بازسازی می شود

به گزارش ایلنا،پردیس سینما آزادی ارومیه یکی از پروژه‌های فرهنگی ، هنری کشور در منطقه شمال غرب است که کلنگ زنی و بازسازی آن از سال ۱۳۹۸ شمسی آغاز شده وبه گفته رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی این پروژه با هفت سالن سینمایی به همراه امکانات رفاهی کامل طی سال جاری افتتاح می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی طی مصاحبه با خبرنگاران  با اشاره بر نظارت های فنی صورت گرفته در پردیس سینما آزادی ارومیه اظهار داشته بود که پردیس سینما آزادی ارومیه مشکل فنی دارد و این موضوع به حوزه هنری آذربایجان غربی اطلاع رسانی شده است.

در همین ارتباط خبرنگار ایلنا در گفت و گو با  رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی صحت و سقم مطالب عنوان شده توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را جویا شد.

احد هوشمند قره باغ در این ارتباط به خبرنگار ایلنا گفت:این پردیس سینمایی زیر نظر مهندسان دفتر فنی مهندسی« موسسه بهمن سبز حوزه هنری« با رعایت کامل اصول فنی و مهندسی بازسازی می شود.

هوشمند قره باغ  با اشاره به تلاش‌های عوامل سینمایی حوزه هنری از سه سال گذشته در بازسازی این پردیس سینمایی در ارومیه اظهار داشت: دفتر فنی مهندسی بهمن سبز حوزه هنری مسئول بازسازی و ساخت پردیس های سینمایی حوزه هنری در کل کشور است که از پنج سال گذشته تا به امروز چندین طرح سینمایی را در مناطق مختلف کشور با موفقیت اجرا کرده است.

هوشمند قره باغ افزود: در همین راستا بازسازی، ساخت و افتتاح پروژه های مختلف سینمایی از جمله پردیس های سینمایی ساحل اصفهان، بهمن سنندج، مهر سقز، هجرت گنبد، قدس همدان، آزادی آبادان، سپاهان اصفهان و چندین پردیس سینمایی دیگر بخشی از فعالیت های دفتر فنی مهندسی موسسه بهمن سبز حوزه هنری طی سالیان اخیر است که با رعایت همه مسائل فنی و مهندسی جهت تامین امنیت سازه ها و رفاه شهروندان و مراجعه کنندگان نظارت و اهتمام کافی و لازم صورت گرفته است و پردیس سینما آزادی ارومیه نیز خارج از این موضوع نیست.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی،خاطرنشان کرد: طی مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص مسائل ایمنی و ساز های پردیس سینمایی آزادی حوزه هنری در شهرستان ارومیه با موسسه بهمن سبز و هماهنگی های انجام شده با معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی مبنی بر تایید اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته در این پروژه ، مقرر شد بعد از ایام اربعین جلسه ای با حضور مشاوران فنی استانداری و حوزه هنری در شهرستان ارومیه برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز