خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی سوپر ساباکی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۹۹

مربی تیم ملی سوپر ساباکی ایران از میزبانی ارومیه در سی ونهمین دوره مسابقات انتخابی سوپر ساباکی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،میلاد رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه  ارومیه میزبان سی و نهمین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی سوپر ساباکی کشوراست گفت: این مسابقات  از ۲۸لغایت ۳۱تیر در ارومیه برگزار می شود.

رستمی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در ۴ بخش نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار می شود، اظهار کرد: یک هزار ورزشکار از استان های تهران،البرز،آذربایجان شرقی و غربی ،مازندارن در این دوره حضور خواهند یافت.

 وی افزود: افراد منتخب این مسابقات  به اردو تیم ملی دعوت و۱۷ لغایت ۲۱ شهریور سال جاری به مسابقات جام ترکیه و بعد از آن در صورت کسب مقام نخست در مهرماه سال جاری به مسابقات  جام آذربایجان در باکو اعزام می شوند. 

مربی تیم ملی ساباکی با اشاره به اینکه  ۵۰۰ نفر از ارومیه در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد گفت:از آذربایجان غربی دو تیم آقایان و بانوان با نام خاص بیوتی در این دوره از مسابقات  شرکت می کنند.

به گفته وی تیم بانوان سوپر ساباکی استان اولین تیم از شمال‌غرب کشور است که در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی از سال ۸۴ در کشور شروع به فعالیت کرده، و یک رشته تجمیع شده از کاراته، کیک بوکسینگ و کیو کوشین است، تصریح کرد: در مجموع ۲۰هزار نفر بیمه شده ورزشی در این رشته در کل کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ داور اقا و خانم  در این مسابقات حضور دارند، یاد آور شد: در این دوره از مسابقات ۱۰داور آقا وخانم از خود ارومیه داوری خواهند کرد.

مسئول برگزاری مسابقات کشوری سوپر ساباکی  با بیان اینکه،برگزاری مسابقات کشوری در کنار توسعه ورزشی استان موجب توسعه اجتماعی،اقتصادی و گردشگری استان خواهد شد گفت:در صورت برگزاری شایسته این دوره از مسابقات در ارومیه ،میزبانی مسابقات اوراسیا با حضور ۲۰ کشور نیزبه ارومیه اعطا خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز