خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

افشاریان با مدریت غلط تیشه به ریشه داوری کشور زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۶۹

رئیس دپارتمان داوری فوتبال آذربایجان غربی با اظهار تاسف از وضعیت اسفناک مدیریت داوری کشور گفت:افشاریان با مدریت غلط ،نداشتن برنامه و تک محوری تیشه به ریشه داوری کشور زده است.

رامین امید باراندوزی در گفت و گو با ایلنا،بیان کرد:در یکسال گذشته خداداد افشاریان با وعده های  توخالی با کسب حداقل ترین رای ازاعضای مجمع توانست به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرده و ریاست کمیته داوران کشور را برعهده بگیرد. 

وی ادامه داد:افشاریان با مدریت غلط ،نداشتن برنامه و تک محوری تیشه به ریشه داوری کشور زد.

رئیس دپارتمان داوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افشاریان با عدم قبول افراد کاربلد برای دپارتمان داوری کشور گفت: افشاریان می داند که هرکسی به عنوان رئیس دپارتمان داوری کشور بیایید اجازه  چینش‌های غلط و فامیلی را نخواهد داد بنابراین دوست دارد همه کاره داوری کشور باشد.

رئیس دپارتمان داوری استان، با اشاره به افرادی که در فضای مجازی مجیزگویی  می‌کنند گفت: همین افراد تا دیروز  از رئیس دپارتمان داوری کشور برای ابلاغ دادن به جوانان و افزایش داوران انتقاد می کردند اما امروز  برعکس همین کار را جوانگرایی و برنامه می نامند دست این افراد  رو شده و حنایشان دیگر رنگی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت داوران آذربایجان غربی گفت: افشاریان نشان داد نه تنها با داوران آذربایجان غربی بلکه با داورانی که قضاوت بی نقصی دارند مشکل دارد امروز سعاد وفاپیشه،محمد باقر پورباقر،رامین بابایی و چندین داور ما در کشور مانند برخی داوران عزیز  دیگر بدون اشتباه  قضاوت می کنند اما افشاریان حق این داوران را به داماد،فامیل و همشهری خود می دهد.

 امید باراندوزی با اشاره به اینکه با تمامی مستندات از داوران استان دفاع خواهم کرد گفت: اجازه نمی دهم حق داوران ما پایمال شود و امثال افشاریان با رانت داوران خانوادگی در کمیته داوران کشور درست کند.

وی گفت: افشاریان هیچگونه برنامه برای داوری کشور نداشته و ندارد و فقط دنبال چینش داوری در لیگهای کشور است و نمی دانیم پشت پرده این کار چیست؟

رئیس دپارتمان داوری استان در پایان افزود: حاضرم با افشاریان در خصوص تمامی ضعفها و کارهایی که تیشه به ریشه داوری کشور زد و باعث خداحافظی داوران و بی‌انگیزه شدن آنها شد در هر کجا که خودش بخواهد،  مناظره کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز