خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی لاجان در پیرانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۴۸

با حضور معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عملیات احداث ناحیه صنعتی لاجان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در بخش لاجان پیرانشهر آغاز شد

به گزارش ایلنا، ظهر امروز  با حضور محمد زاده معاون محترم فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و میثاقی" رابط پارلمانی امور مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به همراه حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، از محل ناحیه صنعتی لاجان بازدید کرده و عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی آغازشد. 

در این بازدید  محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به ایجاد خدمات و زیرساخت های ناحیه صنعتی نسبت به تسریع در عملیات این شهرک تاکید کرد.

وی عواملی چون مرزی بودن شهرستان پیرانشهر و دروازه ترانزیت کالا به خارج از کشور و منابع آبی فراوان را ظرفیت مناسبی  برای احداث ناحیه صنعتی در این منطقه عنوان کرد و احداث این ناحیه صنعتی جدید را در رونق اقتصادی منطقه مهم دانست.

 در ادامه این بازدید، حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: در حال حاضر شهرک صنعتی پیرانشهر با ۵۲ واحد فعال جوابگوی نیاز منطقه نیست و راه اندازی فاز دوم این شهرک نه تنها در رشد و توسعه شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت بلکه از ظرفیتهای مختلف معدنی چون سنگهای تزئینی و چینی پیرانشهر نیز می توان استفاده کرد.

 وی افزود: در صورت تامین زمین از طرف مسئولان شهرستانی، شرکت شهرکهای صنعتی استان آمادگی کامل جهت احداث شهرک صنعتی شماره ۲ پیرانشهر و شهرک صنعتی تخصصی سنگ را دارد.

 درپایان این بازدید با حضور در ساختمان اداری شهرک صنعتی پیرانشهر به مشکلات واحدهای صنعتی رسیدگی و دستورات لازم برای پیگیری آنها صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز