خبرگزاری کار ایران

تخریب ۱۶۹ مورد بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۸۸

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد ۱۶۹ مورد بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ارومیه در طول فروردین ماه سال جاری قلع‌ و قمع و اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا، رضا احمدنژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آزادسازی ۱۶۵ مورد از از اراضـی کشاورزی شهرستان ارومیه به مساحت ۱۲ هزار و ۵۹۵ متر مربع، در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و۴ مورد ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در پی اجرای احکام قضایی، اظهار کرد: برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ارومیه در سال جاری تشدید شده و گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی کشاورزی هستند.

وی گفت: به‌ منظور اجرای تبصـره دو ماده ۱۰ قـانون حفـظ کاربری اراضـی زراعی و باغ‌ها و طبق دسـتور دادسـتان استان مبنی بر قلع‌وقمع بناهای غیرمجاز، با همکاری نیروهای انتظامی و یگـان حفاظت اراضی کشاورزی استان، در طی فروردین ماه تعداد ۱۶۹ مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز این شهرستان تخریب و به حالت اولیه اعاده شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی افزود: همزمان با ۲۶ فروردین ماه ، ۳۰ فقره اجرای حکم قطعی قلع‌ وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و یک فقره تبصره ۳ قانون حفظ کاربری و قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی در روستای اردوشاهی شهرستان اجرا شد.

احمدنژاد تأکید کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی طبق قانون حفظ کاربری اراضی برخورد قاطع و قانونی می‌شود و از شوراها و دهیاران روستاها درخواست می‌کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی مراتب را به سامانه ۱۳۱ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز