خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۳۶ درصدی معاینه فنی برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۴۶

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: تاکسی‌ها و خودروهای وانت بار دارای پروانه فعالیت معتبر از تخفیف ۳۶ درصدی هزینه معاینه فنی برخوردار می شوند که این امر برای کاهش هزینه ها اعمال شده است.

به گزارش ایلنا،ناصر سعیدآبادی با بیان اینکه تمامی تاکسی ها و وانت بارهای دارای پروانه فعالیت از تخفیف ۳۶ درصدی هزینه معاینه فنی برخوردار می شوند گفت: این تخفیف در مرکز معاینه فنی تاکسیرانی واقع در اول جاده امامزاده شهر ارومیه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تمامی تاکسی ها و وانت بارهای دارای پروانه فعالیت با در دست داشتن مدارک فعالیت می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: طبق اعلام مدیریت مرکز معاینه فنی شرکت تعاونی، این طرح از ۱۴ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

سعیدآبادی گفت: همچنین برای تسهیل در دریافت معاینه فنی ساعت کاری مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به صورت یکسره در خدمت تاکسیرانان و بهره برداران وانت بارهای شهری ساماندهی شده دارای پروانه فعالیت صادره از سوی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر هستند.

وی با اشاره به الزامی بودن اخذ معاینه فنی برای ناوگان حمل ونقل بار و مسافر شهری طبق قانون افزود: همه مالکان وسایل نقلیه عمومی باید این معاینه فنی را به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز