خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در ارومیه/ اعطای وام ۵۰۰ میلیون ریالی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۹۵

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر حدود یک هزار دستگاه تاکسی فرسوده در ارومیه مشغول جابه جایی مسافران درون شهری است.

به گزارش ایلنا، ناصر سعیدآبادی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با اشاره به فعالیت یک هزار دستگاه تاکسی فرسوده در ارومیه گفت: به زودی ۵۷ فقره وام ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۹ درصد به رانندگان تاکسی های فرسوده شهری اعطاء می شود.

 وی افزود: آذرماه سال گذشته از طریق اتحادیه تاکسیرانی های سراسر کشور سهمیه وام ۵۰۰ میلیون ریالی به تعداد ۵۷ فقره جهت کمک به  نوسازی تاکسی های شهری به ارومیه اختصاص داده شده بود.

سعیدآبادی ادامه داد: متاسفانه در روند پیگیری این تسهیلات مشکلاتی از طریق بانک ایجاد و عدم پیگیری های مکرر منجر به بایکوت شدن این تسهیلات شد.

وی بازپرداخت این تسهیلات را پنج ساله اعلام کرد و افزود:  برای رفاه حال رانندگان تاکسی با پیگیری های مجدد، این تسهیلات  در دستور کار قرار گرفت.

 سعیدآبادی ادامه داد: تمام مشکلات موجود رفع شده و از روز شنبه آینده، ۵۷ دستگاه تاکسی مدل پایین برای اخذ وام به پست بانک معرفی می شوند.

وی اولویت را با مالکان تاکسی های شهری مدل پایین که قبلا در سامانه نوسازی جهت تبدیل به احسن و اخذ وام ثبت نام کرده اند، دانست.

سعید آبادی خاطرنشان کرد: در تلاشیم مجوز 200 فقره سهمیه تسهیلات دیگر برای امسال اخذ تا رانندگان با بهره مندی از این تسهیلات قدرت مالی برای تعویض تاکسی فرسوده خود را داشته باشند.

به گفته رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با برنامه ریزی مدون که به صورت کشوری در راستای تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده انجام گرفته، با اولویت و به تدریج خودروهای فرسوده نوسازی شده تا رانندگان با در اختیار داشتن این وام و مابقی آورده خود قدرت خرید تاکسی جدید را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز