خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۶۳۰ واحد مسکن مقاوم مددجویی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۵۲

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از افتتاح ۶۳۰ واحد مسکن مقاوم مددجویی در ایام دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز سهندی،  گفت: در ایام  دهه فجرامسال، ۶۳۰ واحد مسکن مقاوم مددجویی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری این مساکن به صورت شهری و روستایی، ادامه داد: ۴۹۹ واحد از این مساکن، روستایی و ۱۳۱ واحد نیز شهری هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برای احداث و بهره‌برداری از این تعداد مسکن مددجویی، بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع یک هزار و ۶۳۹ دستگاه بخاری وتوزیع ۳۱۵ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۶۲ میلیارد ریال، تهیه و توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت به ارزش ۶۶ میلیارد ریال و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در میان مددجویان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از اهم برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در دهه میارک فجر است.

سهندی افزود: پرداخت کمک معیشت به ۸ هزار و ۳۶۰ خانوار تحت حمایت در استان به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال، تهیه و توزیع تبلت و مساعدت های موردی به بیماران صعب العلاج به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی جدید به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ایام الله دهه فجر است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی در دهه میارک فجر بیش از ۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال خدمات رسانی متعدد ارائه می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز