خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲۰۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان غربی ثبت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۸۹۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۲ هزارو ۵۰۳ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵در ۹ ماهه اول سال گفت: این میزان در مقایسه بامدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۱۶/۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از ۲ هزارو ۵۰۳ شکایت ثبت شده به ۲ هزارو ۳۵۳ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۵۰ مورد در دست اقدام است.

وی افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات۲۲/۳۷ درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه ۱۹/۹ درصد ، سرویس های داخلی پست استان ۶/۴ درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۸/۰۳درصد است.

وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز