خبرگزاری کار ایران

‍تحصیل بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۴۷

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی از تحصیل ۳۸۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، میرحسین رسولی صدقیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره تحصیل ۳۸۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: از این تعداد ۲ هزار نفر در مقطع کاردانی و ۱۸۰۰ نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

رسولی صدقیانی افزود: در حال حاضر ١۵ مرکز علمی کاربردی و ١٠٠٠ مدرس کددار در این دانشگاه فعالیت می کنند.

رسولی صدقیانی هدف دانشگاه علمی کاربردی را آموزش نیروهای متخصص بیان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس این دانشگاه در استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر فارغ التحصیل در رشته های فرهنگ و هنر،صنعت،کشاورزی وخدمات به جامعه تحویل داده است. 

وی به پذیرش دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت :این دانشگاه سالانه در دو مرحله اقدام به جذب دانشجو می کند که امسال پذیرش مهرماه یک هزار و ۳۶۵ نفر جذب شده که نسبت به سال گذشته ١۴ درصد افزایش داشته است که این که نشان‌دهنده اقبال عمومی جامعه به آموزش های مهارتی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی تصریح کرد: دومین مرحله  ثبت نام دانشجو برای ترم بهمن ماه از ١۶ آذرماه آغاز و تا اول دی ماه ١۴٠٠ ادامه دارد که در ١٧٣ رشته کاردانی و کارشناس صورت می گیرد.

رسولی صدقیانی از افزوده شدن برخی رشته های تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت:در این دوره ثبت نام چندین رشته جدید شامل روابط عمومی، گرافیک و مدیریت بیمه در این دانشگاه صورت می گیرد.

وی شهریه پایین  را از جمله مزیت های این دانشگاه  اعلام کرد و گفت : همچنین برای دانشجویان و متقاضیان وام دانشجوی به مبلغ یک میلیون و ٣٠٠ هزار تومان تعلق می گیرد. 

رسولی صدقیانی از برگزاری ٨ دوره کوتاه مدت مهارتی از جمله کمک های اولیه، ایمنی بهداشت و سلامت، بازیگری نیز در این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز