خبرگزاری کار ایران

۲۴ فقره از حساب های شهرداری ارومیه توسط پیمانکاران مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۴۹

شهردار ارومیه از مسدود شدن ۲۴ فقره از حساب های شهرداری توسط پیمانکاران خبر داد.

به گزارش ایلنا،حسین مهدی زاده،با اشاره به طلب های شهرداری ارومیه از شرکت های تعاونی و دست گاه های دولتی گفت:شهرداری ارومیه،از یک تعاونی بیش از ۱۰۰ قطعه زمین و از یک دستگاه دولتی هم ۷۷  قطعه زمین طلب دارد.

مهدیزاده، همچنین از مسدود شدن ۲۴ فقره از حساب های شهرداری توسط پیمانکاران خبر داد و گفت:در یک مورد از این حساب ها ۱۷۰ میلیون تومان بدهی شهرداری در اواسط دهه ۹۰ به بیش از چهار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بر اساس قانون، سهم شهرداری‌ها از زمین‌های دولتی ۱۰ درصد است که تاکنون در مورد شهرداری ارومیه هیچ سهمی وصول نشده است.

مهدی زاده، همچنین وجود ۲۸۱ خودروی استیجاری در شهرداری را بیش از نیاز ارزیابی کرد و ادامه داد: آیا شهرداری به ۲۸۱ خودروی استیجاری واقعا نیاز دارد؟ 

شهردار ارومیه افزود:برخی افراد برای تمدید قراردادهای به بنده فشار می آورند ولی من در مقابل این افراد  مقاومت کردم چون نمی دانم بر اساس کدام نیازسنجی آنها به بدنه شهرداری وارد شده اند.

به گفته وی، فقط ۵۰ درصد از خودروهای استیجاری  مورد نیاز شهرداری است‌.

مهدی زاده خواستار اندیشیده شدن چاره ای برای مطالبات پیمانکاران از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه شد و ادامه داد: از بابت مطالبات معوقه نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان محکوم شده‌ایم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: برای دریافت مطالبات شهرداری دو پاساژ را اخیراً پلمپ کرده ایم و در تلاش برای رسیدن به مطالباتی از جمله ۷۷ قطعه زمین در میدان ۷ تیر هستیم و به نتیجه خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز