خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۷۶

استاندار آذربایجان غربی گفت: اتمام پروژه‌های مهم و اساسی استان را سرعت بخشیده واحیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،محمد صادق معتمدیان استاندار جدید آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: از آنکه توفیق پیدا کردم پس از سه سال و برای سومین بار در این استان پرافتخار  خدمت پیدا کنم  بسیارخرسندم.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی هم مرز با سه کشور است گفت: این ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه تجارت خارجی است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه باید قول هایی به مردم بدهیم که توان اجرایی آن را داشته باشیم، گفت: فعلا اولین اولویت ما اتمام طرح های نیمه تمام استانی و کمک به احیای دریاچه ارومیه است.

 

معتمدیان به استفاده از ظرفیت های مرزی استان اشاره کرد و گفت:ساماندهی بازارچه های مرزی و تقویت گمرکات استان در پایانه های صادراتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اختیارات بسیار خوبی در جهت تسهیل صادرات به استاندارهای استانهای مرزی داده شده است گفت: باید از ظرفیت مرزی استان در جهت بهبود معیشت مرزنشینان و اشتغال جوانان بهره برد.

استاندار آذربایجان غربی، به لزوم  حمایت از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی در جهت حمایت کشاورزان استان و همچنین توسعه کاشت گیاهان دارویی و تولید و فرآوری عرقیات گیاهی از اولویت های کاری در استان است. 

معتمدیان در خاتمه افزود:آذربایجان غربی مانند پازلی ۱۹ قطعه در کنار هم چیده شده است و نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان در کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز