خبرگزاری کار ایران

استاندارد سازی ۲۶۰ فقره انشعابات آب روستای رازی شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۳۲

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از استاندارد سازی ۲۶۰ فقره انشعاب آب در روستای رازی این شهرستان خبر داد.

ابراهیم اصغرنژاد در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: از سال گذشته عملیات اجرایی تحت پوشش قرار دادن روستای رازی با تکمیل و احداث ۷ کیلومتر شبکه توزیع ، اجرای یک کیلومتر خط انتقال آب ، تعمیر و حصار کشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی ، احداث اتاقک کلر زنی و و همچنین بهسازی چشمه های موجود این روستا در فاز اول  آغاز شد .

وی تصریح کرد: بعد از انجام عملیات فاز اول نصب انشعابات آب در دستور کار قرار گرفت  و نسبت به استاندارد سازی انشعابات غیر فنی اقدام شد.

اصغرنژاد با اشاره به انجام این عملیات خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیاز آبی این روستا در کوتاه مدت تامین خواهد شد و با اجرای عملیات اجرائی فاز دوم این روستا مشکلی بابت تامین آب در دراز مدت نخواهد داشت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت با اشاره به عملیات فاز دوم این روستا خاطر نشان کرد : پروانه حفر چاه  اخذ شده و مناقصه برای انتخاب پیمانکار برگزار خواهد شد.

 وی از دیگر کارهای فازدوم این پروژه به احداث مخزن بتنی ۴۰ متر مکعبی ، اجرای خط انتقال به طول ۵/۲ کیلومتر و احداث و تجهیز ایستگاه سرچاهی اشاره کرد .

به گزارش ایلنا، روستای رازی، با ۲۳۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۹۱۴ نفر در بخش قطور شهرستان خوی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز