خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۷ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۵۲۰

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از افزایش ۴۷ درصدی کشف انواع مواد مخدر در استان خبر‌ داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم‌نیا امروز در نشست خبری مشترک فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها که به صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به اینکه همراهی و مشارکت سایر ارگان ها با ناجا خواستار فرهنگ سازی بیشتر رسانه ها در تقویت مقوله امنیت شد.

خرم نیا  با بیان اینکه دو هزار و ۷۹۵ صندوق در استان برای اخذ رای مردم در روز ۲۸ خردادماه امسال پیش‌بینی شده است، افزود: پرسنل ناجا وظیفه تامین شعب امنیت انتخابات را بر عهده دارند تا انتخابات در فضای امن برگزار شود.

وی در ادامه با هشدار به روند رو به رشد درگیری جامعه با آسیب های مواد مخدر، مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را جز اولویت های نیروی انتظامی استان برشمرد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود یک تن و ۸۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام ۲۱ باند مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۳۰ فقره طرح مبارزه با مواد مخدر توسط ناجا در استان اجرا شده است.

خرم‌نیا افزود: همچنین در  مدت دو ماه گذشته هشت هزار و ۵۲۳ نفر در رابطه با موضوعات پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه، طی سه ماه گذشته ۱۲۰ خودرو و موتور سیکلت در رابطه با قاچاق مواد مخدر شناسایی و توقیف شده است، عنوان کرد: همچنین در این مدت ۶۶۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر و دو هزار ۶۸۴ نفر معتاد از سطح استان جمع‌آوری شده است.

به گفته خرم نیا، طی دو ماه گذشته ۱۸۷ هزار و ۸۶۷ عدد انواع قرص روانگردان در استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز