خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

امداد رسانی به ۳۴۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۷۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۳۴۰ فرد گرفتار شده در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر جعفرزاده در خصوص جزئیات امداد رسانی در پی بارش سنگین برف و کولاک در استان گفت: با بارش برف و وقوع کولاک در محور شهرستان های چالدران، اشنویه، تکاب، مهاباد و نقده  ۱۱۱ خودروی گرفتار شده به همراه ۳۴۰ سرنشین گرفتار در کولاک و برف توسط نیروهای اهلال احمر امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۰ خودرو به همراه ۷۰ خانوار و ۲۱۰ سرنشین مربوط به شهرستان چالدران بوده که بیشترین امدادرسانی توسط تیم امدادی در این محور انجام گرفته است‌.

جعفرزاده همچنین از امداد رسانی به ۵ نفر از افراد حادثه دیده در محور مهاباد خبر داد و گفت: ۵ نفر از افراد یک خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی جمعیت در پایگاه امدادی کله کاوی اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه افزود: در این عملیات برف و کولاک ۸ تیم عملیاتی در سطح استان شرکت داشته و ۴ دستگاه آمبولانس نیز در این کمک رسانی ها بکار گرفته شد.

جعفرزاده با اشاره به توزیع اقلام غذایی به برخی از افراد گرفتار در برف، یادآور شد: در این عملیات ۷۲ بسته جیره غذایی اضطرار ی نیز توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز