خبرگزاری کار ایران

پژوهان خبر داد:

برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۰۵

نخستین رویداد مجازی کارآفرینی (تاک) با همکاری کمیته امداد؛ پارک علم و فناوری و و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جعفر پژوهان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اذربایجان‌غربی گفت: نخستین رویداد مجازی کارآفرینی (تاک) با همکاری کمیته امداد؛ پارک علم و فناوری و و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جذب ایده‌های برتر در راستای تبدیل به طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان و نیازمندان از اهداف برگزاری این رویداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: پرداخت جایزه نقدی به ایده‌های برتر، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به طرح‌های برگزیده، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه، سرمایه گذاری از طریق صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، بهره گیری از خدمات شتابدهی، در صورت پذیرفته شدن در طرح صندوق خطر پذیر نوید و امکان استقرار تیم های کارآفرین در پارک علم و فناوری و مراکز رشد از جمله اهم تسهیلات حمایتی به ایده‌های برتر این رویداد است.

وی خاطرنشان کرد: فرش، صنایع دستی، گردشگری روستایی از محورهای برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی آذربایجان‌غربی است.

پژوهان بیان کرد: زمان برگزاری : زمان برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی ۳۰ دی ماه بوده و علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 25 دی ماه سال جاری از طریق آدرس اینترنتی https://wastp.ir/tak/ ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های  ۰۴۴۳۲۷۵۱۲۴۰ و ۳۳۴۵۰۱۰۳ تماس بگیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی  تاکید کرد: از کلیه دانشجویان، اساتید دانشگاهی، کارآفرینان و صاحبان نظران آذربایجان‌غربی دعوت می‌شود با ارسال ایده‌های خود، در راستای اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز