خبرگزاری کار ایران

با توجه به حفظ محیط زیست انجام می شود ؛

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۰۹

نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی با هدف ترویج فرهنگ توجه به محیط زیست و کارآفرینی و روحیه دهی برای بانوان در تبریز برگزار می شود.

لیلا مصری ، رئیس هئیت داوران نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی در گفت و گو با ایلنا اظهار کرد: هدف این نمایشگاه ترویج فرهنگ توجه به محیط زیست و رواج کارآفرینی در بانوان خانه دار است.

وی دیگر هدف این نمایشگاه را اهمیت اشتغال زایی در بین بانوان دانسته و خاطرنشان کرد: امروز مسئله اشتغال  یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین مسئله کشور است چرا که همه اقشار جامعه در سنین مختلف درگیر این مسئله هستند.

عضو سابق شورای شهر مراغه ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ کار آفرینی باید همتی صورت می گرفت که خوشبختانه با ایجاد چنین نمایشگاه هایی می توان به این مهم رسید.

وی گفت: این نمایشگاه در راستای ارزش گذاری به هنرهای زنان خانه دار، دیده شدن و تقویت بنیان خانواده در تبریز اتفاق می افتد.

این فعال محیط زیست با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۴ بهمن شروع شده و تا ۱۶ بهمن ادامه خواهد داشت، یاد آور شد:  ۹ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که بانوان کار آفرین گل هایی از انواع مختلف در معرض فروش قرار داده و غرفه هایی برای آموزش باغبانی نیز قرار داده اند که بازدید کنندگان از آن استفاده کنند.

مصری گفت: با توجه به اینکه توسعه پایدار محیط زیست اهمیت بسیار زیادی در کشور دارد، سعی کردیم با برپایی چنین نمایشگاهی در راستای تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی مناسب برای ترویج این امر تلاشی هر چند کوچک کرده باشیم.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان این نمایشگاه از شهر های تبریز، آذرشهر، سردرود و باسمنج هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز