خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار ؛

جشنواره غذا در تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۰۱

جشنواره غذا با هدف کشف استعداد بانوان خانه دار و انتخاب سر آشپز در تبریز افتتاح شد.

فاطمه عبدالهی، رئیس هئیت داوران جشنواره غذا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: خوشبختانه تشکل بانوان همیشه در تبریز فعال بوده و جشنواره غذا نیز یکی از فعالیت های این تشکل است که با توجه بر منویات مقام معظم رهبری و مفاد فصل هفتم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای ارزش گذاری به هنرهای زنان خانه دار، دیده شدن و تقویت بنیان خانواده برای اولین بار در تبریز اتفاق می افتد.

وی افزود: جشنواره غذا نه روز ادامه داشته و شرکت کنندگان در ۱۰ غرفه به رقابت می پردازند.

عبدالهی ادامه داد: هر روز داوران از بین ده شرکت کننده یک سرآشپز و در پایان نه روز نیز یک سرآشپز را معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در تبریز برگزار می شود، گفت: هدف از جشنواره غذا کشف استعداد بانوان خانه دار است تا با استفاده از هنر این گنج های پنهان بتوانیم برای بانوان خانه دار کار آفرینی کنیم.

رئیس هئیت داوران جشنواره غذا خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از پتانسیل ها و حتی کوچک ترین قدم های بانوان در حوزه هایی چون هنر آشپزی به نحو احسن استفاده کنیم قطعا شاهد کار آفرینی بانوان در این زمینه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز