خبرگزاری کار ایران

حضور شهردار تبریز در آیین غباروبی مزار شهدا؛

آذربایجان همواره کنار مردم خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۰۲

شهردار تبریز در آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای وادی رحمت حضور و به شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج شهین باهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این مراسم که با مشارکت نیروهای نظامی، نهادهای انقلابی و مردم همیشه در صحنه تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت برگزار شد، نشان داد مردم آذربایجان همچون ایام هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم اهواز قرار دارند.

وی افزود: همه مردم ایران زمین، در کنار همدیگر، تا جان در تن دارند در جهت حفظ وطن و تمامیت ارضی کشور تلاش خواهند کرد و منافقان و دشنمان کشور و اسلام، هیچ گاه شاهد تجزیه کشورمان نخواهند شد.

شهردار تبریز در ادامه شهادت 25 تن از هموطنان غیرنظامی و نظامی در حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: تمام مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم خوزستان، در کنار این عزیزان قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه اجرای طرح "کوچه میزین افتخاری" توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: در راستای تکریم مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، استارت این طرح از امروز در کلانشهر تبریز زده می شود.

مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان نظامی و استانی در گلزار شهدای وادی رحمت کلانشهر تبریز برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز