خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای استان آذربایجان شرقی:

هر مسئولی از نقد فرار کند شایستگی مسئولیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۷۲

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی، گفت: از شاخصه های پیشرفت هر شهر،توجه به مقوله عمران وآبادانی، فرهنگ، آب و هوا، محیط زیست و مدنیت است.

به گزارش ایلنا؛غلامحسین مسعودی ریحان، با تشکر از تلاش های شهردار و کارکنان شهرداری ‌در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: از شاخصه های پیشرفت هر شهر،توجه به مقوله عمران وآبادانی، فرهنگ، آب و هوا،  محیط زیست و مدنیت می باشد.

وی تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته، حاکم بودن آزادی از جمله،آزادی رسانه، آزادی زبان و آزادی قلم، تأثیر بسزائی در افزایش سطح فرهنگ، رفاه و مدنیت دارد.

مسعودی ریحان، پیشرفت چشمگیر و بیش از پیش تبریز را با وجود تمدن بی نظیری که در هر دوره از تاریخ، با وجود همین جوانان آگاه و بادرایت و مستعد به موقوع پیوسته، دانست و افزود: مردم این شهر در طول تاریخ، با عملکرد متفاوت خود توانسته اند نام خود را در صفحات تاریخ، به نیکی ماندگار کنند.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به تمدن گذشته تبریز اظهار داشت:  نقطه به نقطه وکوچه به کوچه  این شهر، داستانی از فداکاری و آزادی خواهی است.

درانقلاب مشروطیت، زنان همگام با مردان، نقشه های شوم استبداد و استعمار درباره ی کشور خویش را نقش بر آب کردند و با انقلاب مشروطه، توانستند سایه ی شوم استبداد را از ایران اسلامی بزدایند.

 مسعودی ریحان دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شورای پنجم در تبدیل شهر اولین ها به موزه شهر خاطر نشان کرد: متاسفانه با وقوع چندین زلزله در تبریز، بسیاری ازآثارتمدن این کهن شهر از بین رفته، ولی مصمم هستیم با استفاده از ظرفیت های موجود، کهن شهرتبریز را به موزه شهر تبدیل نمائیم.

وی افزود: با افتخار اعلام می کنیم که در وضع موجود و به رغم مشکلات مالی، شهرداری تبریز توانسته بدون اخذ وام، و با تکیه بر مدیریت درآمدهای موجود، حقوق کارکنان خود را در کنار انجام وظایف عمرانی و خدماتی پرداخت نماید.

مسعودی ریحان با اشاره به وسیع بودن حوزه ی خدمات شهری شهرداری خاطر نشان کرد: کلان شهر تبریز با وجود یک میلیون و700 هزار نفر جمعیت و تولید زباله بمقدار 2هزار تن در روز، بعنوان تمیزترین شهر کشور شناخته شده و این در سایه ی تلاش و زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان خدوم شهرداری می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، مشارکت مردم در امورات مختلف را، نیاز امروزجامعه ی شهری دانست و بر نقد سازنده، برای توسعه یافتگی شهر تأکید کرد.

رئیس شورای اسلامی استان افزود: به نمایندگی ازاعضای شورای اسلامی شهر تبریز اعلام می دارم که از نقد سازنده و منصفانه استقبال می کنیم؛ چرا که بر این باوریم، هر مسئولی که از نقد سازنده فرار کند، شایسته برای مسئول بودن نیست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز