خبرگزاری کار ایران

ریاست در اوقات اضافه

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تبریز دوباره به هفته آینده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۷۶

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، شکور اکبرنژاد عضو شورای شهر تبریز در نشست شورای  شهر تبریز گفت: از اعضای شورا تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته در برگزاری جلسات همیاری کردند و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کردند.

وی افزود: ریاست زمانی ارزش دارد که بتواند به کمک مردم بیاید، در صندلی ریاست باید الگویی برای جوانان باشیم، اگر به نحو احسن این کار را انجام دهیم جوانان نیز در آینده موفق می شوند در غیر این صورت الگویی خوبی نخواهیم بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: مهم نیست من یا آقای فلانی مدیریت را بدست بگیرد، ما آمده‌ایم که پاسخگوی نیاز های مردم باشیم، قانون مداری با اخلاق باید سرلوحه کار مان باشد، نباید پشت سر هم صحبت کنیم بلکه با همکاری دست به دست هم بدهیم.

اکبرنژاد گفت: هدف ما از حضور در شورا بسیار والاتر از دعوا بر سر ریاست است، مقام و منصب گذراست و زمانی ارزش دارند که برای خدمت مردم باشد.

محمد اشرف نیا هم گفت: درخواست دارم که انتخابات به هفته بعد موکول شود تا با بررسی بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم، این کاری نیست که با عجله در مورد آن تصمیم بگیریم.

وی افزود: در یک سال گذشته عملکرد هیات رئیسه ارزیابی شود و گزارشی ارائه داده شود که بدانیم عملکرد هئیت رئیسه چگونه بوده تا انتخابات بهتری انجام دهیم.

سعید نیکوخصلت نیز گفت: هدف اعضای شورا این است که از تنش به دور باشیم و شورای قوی داشته باشیم، نسبت به سال گذشته بعضی افراد کم رنگ و برخی پررنگ شده است، به این نتیجه رسیدیم که با گفتگو تصمیم مسالمت آمیز بگیریم، گفت و گو تنها راهکار مثمر ثمر مدیریت شهری است.

مسعودی ریحان نیز گفت: اگر فضیلت عید قربان را بدانیم خیلی مشکلات حل می شود، اعضای شورا و شهرداری در یک کشتی هستیم و هدف مشترک داریم، همه برای خدمت آمده ایم، در تلاش هستیم شهر را آباد کنیم و هیچ هدف دیگری نداریم، هرگونه شکاف بین ما باعث خواهد شد هدفمان دور شویم.

وی افزود: اگر همدلی نداشته باشیم کار در شورا خسته کننده می شود، انتظارات  شهروندان از ما مشخص است و در راستای تحقق آن باید تلاش کنیم، از آقای نیکوخصلت تشکر می کنم که تلاش دارد همدلی را بین ۱۳ نفر ایجاد کند، من هم موافق هستم که برای تصمیم گیری بهتر رای گیری به بعد موکول شود.

محمدباقر بهشتی نیز گفت: مهم‌ترین کارایی شورا کمیسیون‌ها است و هشت کمیسیون داریم و هر کدام کمیته هایی می تواند داشته باشد اما انرژی شورا را برای آنها نمی گذاریم.

وی ادامه داد: تمامی اعضا توانمند هستند، اما ترکیب اعضا شورا باید کارآمد باشد، در جلسات غیر رسمی باید به یک نتیجه مشترک برسیم تا انتخابات با معنی شود.

شهردار تبریز نیز در این نشست گفت: خوشحال هستم که برای موکول شدن انتخابات به تعامل رسیدیم و تصمیم مشترکی گرفتیم، انشالله که انتخاب هئیت رئیسه به بهترین نحو انجام پذیرد.

به گزارش ایلنا، به‌رغم پایان دوره یک ساله اعضای هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز، جلسات شورا تا زمان انجام انتخابات هئیت رئیسه جدید و تصمیم گیری مشترک اعضا،  به ریاست شکور اکبرنژاد ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز