خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز :

تبریز 2018 تغییر در نگرش‌ها است/ تا زمانی که تغییر ایجاد نشود موفق نمی‌شویم/ دولت وظیفه‌اش را در تبریز 2018 انجام داد حالا نوبت مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۰۴

فرماندار تبریز گفت: در بحث تبریز 2018 نباید به دنبال این باشیم که مسئولیت‌ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و از خود رفع مسئولیت کنیم، باید ببنیم چه نتیجه‌ای از این اقدامات حاصل شده است.

به گزارش ایلنا؛ علی‌یار راستگو با اعلام این مطلب گفت: در موضوع تبریز 2018 همه مسئولیت دارند، اگر زیبایی‌های تبریز منعکس شود، سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهر رغبت پیدا می‌کند، اما در صورتی که عکس این موضوع مطرح شود، سرمایه‌گذار برای حضور در استان بی‌میل می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان افتتاح رسمی این رویداد رئیس جمهور و میهمانان خارجی برای افتتاح به تبریز آمدند اما نتیجه این موضوع چه بود، رسانه‌ها باید از متولی برنامه یعنی میراث فرهنگی نتایج این برنامه را مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه آنچه در مورد تبریز 2018 به دولت ارتباط داشت، کار خودش را انجام داد و حالا نوبت مردم است که آن را حفظ کنند گفت: باید از ظرفیت مردم ایران برای شناساندن تبریز 2018 استفاده کنیم، امکانات بسیار خوبی در استان داریم، باید به داشته‌های خود افتخار کرده و از آن استفاده کنیم.

راستگو اضافه کرد: تبریز 2018 حرکتی است تا در نگرش‌ها تغییر به وجود بیاید و تا زمانی که تغییرات ایجاد نشود، موفق نخواهیم بود، نباید به دنبال این باشیم که همه کارها را دولتی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز