خبرگزاری کار ایران

نجات پسر نوجوان گرفتار در دره ییلاقی قانقانلی چیچکلی در ورزقان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۳۵

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نجات پسر نوجوان گرفتار در عمق 1200 متری دره ییلاق قانقانلی چیچکلی توسط گروه کوهستان سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا،آتش‌پاد داوود طالب‌نژاد با  اعلام این خبر گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه از سوی هلال احمر، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام و با ایجاد کارگاهی در بالای کوه، به محل سقوط فرود کرده و  پس از طی مسافت حدود 30 کیلومتر مسیر صعب العبور  و صعود  نزدیک به 1200 متر ارتفاع ، مصدوم را به سطح  زمین منتقل و در اختیار خانواده قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه منطقه ییلاق قانقانلی چیچکلی خارج از حوزه خدمات رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری است ، اما به دلیل نیاز به تخصص امدادی سازمان آتش نشانی تبریز و حساسیت زمانی برای امدادرسانی، گروه امدادی این سازمان جهت امداد رسانی به محل حادثه  اعزام شدند.

این پسر نوجوان 18 ساله عصر دیروز به دره سقوط کرده بود که ضمن تلاش اهالی ییلاق، موفق به نجات وی نشدند و پسر نوجوان 14 ساعت در میانه این دره گرفتار شده بود که صبح امروز  با تلاش و جدیت گروه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی تبریز نجات یافت.

آتش پاد داوود طالب نژاد از شهروندان در خواست کرد؛ به هنگام سقوط در دره یا هر نوع پرتگاه و قرار گرفتن در شرایط ناایمن، بدون هیچ گونه حرکات اضافی که منجر به سقوط دوباره به عمق پرتگاه شود، خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز