خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مسئولان اخبار امیدبخش به مردم بدهند/ برنامه‌ریزی کرده‌اند انقلاب 40 سالگی خود را نبیند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۶۸

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عملیات روانی دشمنان و القای ناکارآمدی نظام با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی، تأکید کرد: در این شرایط مسئولان باید اخبار امیدبخش به مردم بدهند و مردم را در جریان مسائل و مشکلات کشور قرار دهند.

به گزارش ایلنا،مجید خدابخش در نشست فرمانداران استان افزود: وجود مشکلات در جامعه طبیعی است و مسئولان نیز برای حل این مشکلات تلاش می‌کنند، اما نباید اجازه داد که دشمنان از این مشکلات برای القای ناکارآمدی نظام سوءاستفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم مسائل ساده صنفی به مسائل امنیتی تبدیل شود، گفت: مسئولان باید به موقع در صحنه حضور داشته باشند و برای حل مشکلات وقت بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نبیند، گفت: هرکس در شرایط فعلی برخلاف وحدت ملی حرکت کند در خط دشمن است.

خدابخش خاطرنشان کرد: باید به مردم امید بدهیم؛ باید مشکلات و کارشکنی‌ها را تحمل کنیم و بهانه به دست دشمنان ندهیم؛ باید تلاش کنیم که استان در امنیت و آرامش کامل باشد و مسائل و مشکلات با تدبیر حل شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ام فرمانداران باید در شرایط سخت اقتصادی، در کنار واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی باشند و به طور مرتب به آنها سر بزنند.

وی افزود: اگر اطلاعات کاملی از وضعیت واحدهای تولیدی در حوزه مسئولیت خود داشته باشیم می‌توانیم برای حل مشکلات نیز راهکار پیدا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین فرمانداران را به تشکیل هفتگی جلسات ستاد تنظیم بازار موظف کرد و گفت: کالاهای اساسی که با استفاده از ارز دولتی وارد می‌شوند نباید گران شوند و فرمانداران اگر موردی از گران‌فروشی بی‌مورد مشاهده کردند سریعاً با آن برخورد کنند./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز