خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

شناسایی ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۵۲

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از شناسایی بیش از ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات جام تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی عصر دیروز در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: در چند ماه گذشته برای ورزش محلات گام های بلندی توسط این سازمان برداشته شده که این مسابقات از جمله این اقدامات است.

وی افزود: نتیجه این مسابقات استعدادیابی از بازیکنان محلات تبریز بود که در این راستا بیش از ۵۵ نفر انتخاب شد که امیدواریم نسل جدیدی از فوتبال آذربایجان را ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۱ هزار نفر این مسابقات را تماشا می کردند ادامه داد: حدود سه هزار و ۵۰۰ بازیکن و کادر فنی درگیر این مسابقات بودند که امیدواریم بازیکنان شاخص از قلب این مسابقات شکوفا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه موفق به واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز نشدیم، اظهار کرد: این تیم با اعتماد به جوانان تبریزی که در این مسابقات شناسایی شده در رقابت های دسته یک کشور حضور خواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد: با این وجود تنها یک چهارم هزینه سال گذشته را برای این تیم هزینه خواهیم کرد و تیم تمام بومی خواهیم داشت.

رحیمی با بیان اینکه یک پنجاهم بودجه شهرداری به ورزش تخصیص داده شده، ادامه داد: ما با حداقل هزینه ها با ترکیب بومی می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز