خبرگزاری کار ایران

در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا روی داد ؛

شور و نشاط در تبریز با حضور خانواده‌ها در اماکن ورزشی/ ابتکاری دیگر در شهر اولین‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۵۱

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا سالن پورشریفی تبریز میزبان خانواده‌هایی است که شور و نشاط ویژه‌ای به مسابقات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی  ایلنا، مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا از جمعه گذشته در تبریز آغاز شده که نقطه عطف این مسابقات، حضور بانوان  و خانواده‌ها در سالن‌ برای تماشای جدال‌های تیم ملی ایران است.

بانوان تبریزی در هر سه دیدار تیم نوجوانان کشورمان هم در سالن پورشریفی حاضر شدند و به تشویق بلند قامتان ایران پرداختند که این موضوع شور و نشاط غیر قابل وصفی را در سالن به وجود آورد. بانوانی که همیشه در عرصه‌های مختلف برای حمایت از ایران به صحنه آمده‌اند، این بار در میدان ورزش نقش می‌آفرینند.

دیدار نخست تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل تایلند سرآغاز این حمایت‌ها بود که در دیدار مقابل سریلانکا به اوج خود رسید. از پیرزن 71 ساله تا کودک 11 ماهه، همه در کنار یکدیگر آمدند تا از نزدیک پیروزی سروقامتان کشورشان را جشن بگیرند، حمایتی که به قدری در پیروزی موثر بود که محمد وکیلی هم بعد از بازی به تمجید از آنها پرداخت.

در دیدار مقابل سریلانکا استقبال بانوان به قدری زیاد بود که مأموران حراست سالن پورشریفی مجبور شدند علاوه بر جایی که از قبل برای حضور آنها فراهم کرده بودند، چند سکوی دیگر را هم مهیای حضور بانوان کنند.

البته بانوان در تبریز پیش از این هم نشان داده‌اند که اگر پای حضور در اماکن ورزشی برای تماشای یک مسابقه به میان بیاید، پا به پای مردان حاضر به حمایت تیم‌شان هستند. آن‌ها این موضوع را در مسابقات والیبال نشسته که در اردیبهشت ماه برگزار شد هم به خوبی نشان دادند. شاید حمایت‌های بی‌دریغ و البته بی‌حاشیه بانوان در مسابقات والیبال نشسته بود که باعث شد اجازه حضور خانواده‌ها در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا هم صادر شود.

حضور بانوان در سالن‌های ورزشی بی‌شک اتفاق خیلی خوبی است که برای دومین بار در تبریز رخ می‌دهد. با حضور خانواده‌ها در سالن، قطعاً شور و نشاط فراوانی به جامعه تزریق می‌شود و خانواده‌ها در فضایی سالم و در کنار یکدیگر از نزدیک به تماشای یک مسابقه ورزشی می‌نشینند.

حتی حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، امام جمعه محبوب تبریز هم با حضور در سالن شاهد حضور بانوان ‌با حجاب و با حیای تبریزی در سالن بود و در نهایت این فضای پر از شور و نشاط را با رضایت کامل ترک کرد.

اگر تا پیش از این نگرانی در مورد حضور بانوان در اماکن ورزشی وجود داشت، تبریزی‌ها نشان دادند که می‌شود با رعایت تمام شئونات اسلامی در کنار یکدیگر از تماشای یک مسابقه ورزشی لذت برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز