خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

شورای شهر تبریز، شورای شهرداری است نه شورای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۴۹

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز در ساختمان شهرداری تبریز دچار روزمرگی شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله تقی پور در صحن علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: شورای شهر تبریز برخلاف ادعاها و انتظارات در طی این یکسال و چند ماه عملکرد قابل قبولی نداشته و قدم موثری برای رفع مشکلات مردم برنداشته است در حالی که ما در آغاز راه هم قسم شدیم تا بدون سهم خواهی و در راستای حل مشکلات شهر و شهروندان اقدامات و تصمیمات موثری بگیریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: من از اعضا شورا سئوال دارم تاکنون کدام دور اندیشی و برنامه و مصوبه ای در شورا مطرح شده که نتیجه آن ایجاد رفاه برای شهروندان باشد.

وی عنوان کرد: برخی تصمیمات همچون، عدم تشکیل کمیته های پیش بینی شده، عدم اجرای مصوبات شورای شهر تبریز، ایجاد منابع مالی جدید، استفاده از پتانسیل های درون سازمانی و بسیاری دیگر از موارد مشابه از سوی شورا و شهرداری تنها در مرحله صحبت باقی مانده است.

عضو شورای اسلامی شهرداری تبریز مطرح کرد: یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که باید مد نظر شهردار قرار گیرد، عدم پرداخت به موقع  حقوق کارکنان قرار گیرد که حقوق ماه گذشته برخی از مناطق حتی تا ۲۳ خرداد ماه نیز پرداخت نشده بود و در نظر گرفتن پرداخت یکجا و به موقع حقوق تمام کارکنان از یک صندوق موردی است که باید سریعا مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز