خبرگزاری کار ایران

در واحد تبریز صورت گرفت؛

هم‌اندیشی حوزه پژوهش و فناوری واحد تبریز با صاحبان صنایع غذایی

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۳۹

جلسه‌صاحبان صنایع بخش صنعت‌غذایی و دارویی استان آذربایجان شرقی با اعضای هیات علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقاطع ارشد و دکتری این رشته به همت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، دکتر حسن رسولی سقای معاون پژوهشی واحد تبریز در این جلسه گفت: مشارکت اساسی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه بر مدار کارآموزی دانشجویان در صنعت مواد غذایی استان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و کارآفرینی و خلاقیت مبتنی بر ابتکار با صنایع غذایی ضروری است.

رسولی تأکید کرد: شبکه سازی های علمی همزمان با ارتقا و رشد بخش استارت آپی صنایع غذایی و تبدیل ایده های خلاقانه اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و بدنه دانشجویی به محصولات اقتصادی صنایع غذایی جزو برنامه های اولویت دار دانشگاه است.

دکتر نعمتی دبیر شبکه نوآوری و فناوری بخش صنایع غذایی و دارویی و بهداشتی آرایشی استان و معاون غذا و داروی علوم پزشکی هم گفت: در مسیر رفع نیازهای مشخص جامعه الزاما باید به سمت گذر از مرحله پژوهش به تجاری شدن محصولاتمان پیش رویم.

وی به علاقه‌مندی‌ های دانشجویان بخش صنایع غذایی به بیان مباحث بانک های اطلاعاتی صنایع غذایی در استان و فروش تجاری سازی شده محصولات بیان کرد و گفت: حرکت و پشتیبانی نظام کارگاهی کوچک در راستای وصل به صنایع بزرگ غذایی لازم بوده و برگزاری تورهای علمی دانشجویی در محیط های صنعت مواد غذایی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر آصفی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی و دکتر نهندی معاون فناوری منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

جلسه گفت‌وگو و تبادل نظر اعضای هیات علمی علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد تبریز با صاحبان صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی در روز گذشته در سالن پروین اعتصامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز