خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

رفع مشکلات جامعه عشایری در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵۹

با توجه به اهمیت این جامعه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی و تأثیرگذار در تأمین گوشت قرمز و صنایع دستی، از مسئولین دست اندرکار انتظار داریم با توجه بیشتر به مناطق عشایری، ارائه تسهیلات، تأمین نیازهای ضروری آنها زمینه رضایت مندی این قشر را فراهم کنند.

فرماندار اهر رفع مشکلات جامعه عشایری را از اولویت های کاری مسئولین این شهرستان خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدمحمد عابدی که امروز در جلسه شورای عشایر شهرستان اهر سخن می‌گفت با تاکید بر لزوم همکاری تمامی ادارات دراین زمینه گفت: با توجه به اینکه عشایر از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند، نباید از خدمت به این قشر غافل شویم.

وی تأکید کرد: بایستی ساز و کارهای لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به این قشر ارائه کرد که بر همین اساس مسئولان ادارات باید برنامه‌ریزی لازم برای توسعه فعالیت‌ها و خدمت رسانی به عشایر را جزو اولویت ها قرار دهند.

عابدی با اشاره به آمادگی فرمانداری اهر جهت تعامل با سایر ادارات و سازمان ها در این زمینه افزود: با توجه به اهمیت این جامعه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی و تأثیرگذار در تأمین گوشت قرمز و صنایع دستی، از مسئولین دست اندرکار انتظار داریم با توجه بیشتر به مناطق عشایری، ارائه تسهیلات، تأمین نیازهای ضروری آنها زمینه رضایت مندی این قشر را فراهم کنند.

رئیس شورای عشایر شهرستان اهر توجه به رشد و توسعه مناطق عشایر نشین را باعثکاهش مهاجرت به شهرها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز