خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

۱۰ مسیر نمونه، الگوی زیباسازی خیابان‌های شهر تبریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۸۹

پس از ارزیابی‌ها و مطالعات مقدماتی، با تصویب شورای سازمان زیباسازی، هر یک از شهرداری‌های مناطق موظف شده‌اند تا با اجرای اقدامات سامان‌دهی و زیباسازی در یکی از مسیرهای محدوده، خیابان نمونه منطقه را عملیاتی کنند.

شهردار تبریز از اجرای اقدامات متمرکز سامان‌دهی و زیباسازی ۱۰ خیابان برگزیده، در مناطق ده‌گانه شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی، در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، گفت: پس از ارزیابی‌ها و مطالعات مقدماتی، با تصویب شورای سازمان زیباسازی، هر یک از شهرداری‌های مناطق موظف شده‌اند تا با اجرای اقدامات سامان‌دهی و زیباسازی در یکی از مسیرهای محدوده، خیابان نمونه منطقه را عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: رسیدگی اساسی به وضععیت ساختاری، هندسی و ظاهری جداول، آسفالت‌ها، پیاده‌روها، خط‌کشی‌ها، سردر و نمای مغازه‌ها، علایم راهنمایی ‌و‌ رانندگی و سیستم‌های روشنایی، از جمله بخش‌های اجرای این طرح در خیابان‌های نمونه خواهد بود.

نجفی با بیان اینکه: با اجرا و تکمیل این طرح در هر یک از مناطق ده‌گانه، شاهد الگوی ارزشمند زیباسازی در رسیدگی به خیابان‌های هر یک از مناطق خواهیم بود اظهار داشت: هماهنگی رویّه زیباسازی در شهر، نیازمند تمرکز حوزه تبلیغات در بخش‌های مختلف شهرداری است.

گفتنی است مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز نیز در این جلسه، با ارایه گزارشی از وضعیت درآمد این سازمان، از افزایش ۲۷۱ درصدی درآمد سازمان نسبت به سال ۹۲ و تحقق ۹۹ درصدی درآمد در ۷ ماهه سال جاری خبر داد.

اکبر امجدی، همچنین نصب تابلوهای جدید تبلیغاتی را از برنامه‌های آتی این سازمان خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز