خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در تبریز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۸۱

همایش بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل این فرصت را فراهم می‌آورد تا حمل و نقل و ترافیک و مسائل مبتلا به آن، در ارتباط با هدف‌های توسعه پایدار در کانون بحثو گفتگوی کارشناسان و صاحب نظران آن قرار گیرد و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های واقعی آن، بازبینی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از برگزاری همایش بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور مسوولین استانی و شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب وحید کیا در نشستی که به منظور سیاست گذاری ویژه برنامه بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل تشکیل شده بود، اظهار داشت: شناسایی پتانسیل های موجود در زمینه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر تبریز، تاکید بر تغییر نگرش در زمینه کنترل بار ترافیکی، ITS و اعمال قانون به صورت مکانیزه و ترویج این تفکر که راههای دیگری نیز غیر از توسعه سخت افزاری در این زمینه وجود دارد، از جمله مسائلی است که در این روزها باید بیشتر به آن بپردازیم.

وی افزود: همایش بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل این فرصت را فراهم می‌آورد تا حمل و نقل و ترافیک و مسائل مبتلا به آن، در ارتباط با هدف‌های توسعه پایدار در کانون بحثو گفتگوی کارشناسان و صاحب نظران آن قرار گیرد و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های واقعی آن، بازبینی شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل ستاد ویژه بزرگداشت روز حمل ونقل ادامه داد: در این همایش از رانندگان نمونه حمل و نقل شهر تبریز تجلیل شده و ظرفیت ها و پتانسیل های ترافیکی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که بدین منظور مقرر شد هرکدام از سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه معاونت، نماینده تام الاختیار معرفی نماید تا برنامه ریزی ها و اقدامات به صورت منسجم و یکپارچه انجام گیرد.

وحید کیا افزود: همچنین مقرر شده است با دعوت از از فعالان این عرصه و کسانی که در امر تولید، نوسازی خودرو دخیل هستند نمایشگاهی از دستاوردهای حمل و نقل عمومی برگزار گردد.

در این جلسه آذری فر مدیر عامل سازمان ترافیک، عباس نژاد مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و نمایندگانی از سازمان قطار شهری و شرکت واحد اتوبوسرانی و نیز سازمان پایانه های مسافربری حضور داشتند که راهکارهایی جهت برگزاری هرچه بهتر روز حمل ونقل ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز