خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

یک سوم جمعیت تبریز در بافت فرسوده، حاشیه نشین و ناکارآمد زندگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۸۹

وجود چنین مسئله‌ای ضرورت توجه بیش از پیش سایر ارگانهای مرتبط با شهر در جهت رفع این نقصان را دوچندان می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز با دارا بودن یک سوم جمعیت در بافت فرسوده، حاشیه نشین و ناکارآمد بیشترین مسئله و مشکل را بر مدیریت بر این بافت‌ها در بین کلانشهرهای کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فریدون بایایی اقدم در پنل تخصصی آیین گرامیداشت روز جهانی شهرسازی اظهار داشت: وجود چنین مسئله‌ای ضرورت توجه بیش از پیش سایر ارگانهای مرتبط با شهر در جهت رفع این نقصان را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی کلانشهر تبریز بیشترین متخصص حوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری را در بین شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور داراست گفت: حضور این تعداد متخصص حوزه شهری در شورای اسلامی شهر تبریز علاوه بر اینکه مسئولیت آنان در برنامه ریزی برای شهر تبریز را دوچندان نموده است از سویی باعثمی‌شود انتظارات از شورای شهر در خصوص برخورد علمی‌تر با موضوع برنامه ریزی شهر دوجندان شود.

وی پیشنهاد داد در طول سال با همکاری دانشگاه‌ها و شهرداری تبریز همایش‌ها و نشست‌هایی در خصوص بررسی مسائل شهری تشکیل شود.

مراسم گرامی داشت روز جهانی شهرسازی با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی، شهردارکلانشهر تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از اساتید و کار‌شناسان و دانشجویان شهرسازی شامگاه جمعه در محل سالن همایش‌های پتروشیمی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز