خبرگزاری کار ایران

نوبخت با اختصاص سه رام دیگر قطار به متروی تبریز موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۶۳

این موافقت به دنبال درخواست شهردار کلانشهر تبریز در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه مهم شهرداری تبریز صورت گرفت.

معاون بزرنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با درخواست شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر اختصاص سه رام دیگر قطار برای راه‌اندازی کامل فاز اول خط یک متروی تبریز موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت، در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه مهم شهرداری تبریز با این درخواست صادق نجفی موافقت کرد.

شهردار کلانشهر تبریز در این مراسم از معاون رئیس جمهور درخواست کرد دستور اختصاص سه رام قطار به متروی تبریز تا پایان سال جاری را صادر کند تا این مترو به صورت عملی راه‌اندازی شود.

مراسم بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری تبریز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز، رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاونان استاندار مسئولان لشکری، خانواده های شهدا و جمع کثیری از شهروندان ساکن در شهرک اندیشه تبریز برگزار شد.

بهره برداری از پارک هشت هکتاری مهر ولایت در حوزه منطقه هفت شهرداری تبریز، افتتاح خیابان ۱۸ متری پاداش، پارک ایثار، آبشار عون ابن علی و پارک فروردین در حوزه شهرداری منطقه یک از جمله افتتاح‌های عصر روز جمعه دوم آبان ماه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز