خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

باید فضای آذربایجان شرقی را به سمت انجام فعالیت‌های ورزشی روزانه سوق دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۵۶

تلاش ما براین است تا بتوانیم زمینه ارتقای سطح سلامتی مردم و جامعه را برای دستیابی به زندگی توام با شادی و تندرستی فراهم کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: ارتقاء سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بهره گیری از ورزش، چشم اندازی است که در اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری ارگانها و نهاده برای بخش ورزش همگانی ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان در اختتامیه همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی همگانی و خانوادگی در ائل گلی تبریز با مهم خواندن تعامل و همکاری میان برنامه ریزان در این اداره کل با همکاری سایر ارگانها و نهادها اظهار داشت: تلاش ما براین است تا بتوانیم زمینه ارتقای سطح سلامتی مردم و جامعه را برای دستیابی به زندگی توام با شادی و تندرستی فراهم کنیم.

وی افزود: برای تحقق این موضوع دو هدف کمی و کیفی را دنبال می کنیم در هدف کمی به دنبال این هستیم که میزان مشارکت مردم در ورزش همگانی تا چشم انداز ۱۴۰۴ را به ۴۰ درصد برسانیم که خوشبختانه توانسته ایم بخشی از برنامه هایمان را در این خصوص اجرایی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان در بیان اهداف کیفی نیز گفت: قصد داریم تا فرهنگ ورزش کردن را در استان نهادینه کنیم بر همین اساس یکی از برنامه هایی که باید به آن ورود پیدا می کردیم تنظیم برنامه راهبردی برای دستیابی به این اهداف بود که این برنامه تا چندی دیگر نهایی می شود.

اسبقیان در ادامه به برنامه های عملیاتی اشاره کرد و افزود: جشنواره ورزشی، بحثگسترش ورزش کارکنان، تقسیم کار استان و هم افزایی فعالیت های ورزشی در سطح استان؛ برگزاری جشنواره هایی با رویکرد استانی، سنتی و محلی و هماهنگی با دستگاه ها و ایجاد تفاهم نامه های مشترک همکاری با آنها را در دستور کارخود قرار دادیم، ضمن اینکه تقویم کاری خود را نیز پیش رو داریم.

لازم به ذکر است همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی همگانی و خانوادگی صبح امروز در ائل گلی تبریز با شرکت بیش از ۵ هزار نفر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز