خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت فوتبال تبریز:

در بیش از یک دهه گذشته، تیم‌های فوتبال تبریزی به پشتوانه‌سازی اهمیت چندانی نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۷۱

تبریز مهد فوتبال ایران بوده و آمارها نشان می‌دهد زمانی که بیشترین تعداد تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها در تیم ملی بودند و این تیم بهترین نتایج را بدست آورده است. / این تیم‌ها ترجیح می‌دهند با هزینه مبالغ هنگفت از جاهای دیگر بازیکن بیاورند که این مسئله به فوتبال تبریز ضربه زده است.

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: متاسفانه در بیش از یک دهه گذشته تیم های فوتبال تبریزی به پشتوانه سازی اهمیت چندانی نداده اند

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید اقدم با بیان اینکه تیم های تبریزی ترجیح داده اند با هزینه مبالغ هنگفت از جاهای دیگر بازیکن بیاورند افزود: این مسئله به فوتبال تبریز ضربه زده است.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال یک صنعت است و چهارچوب ها و اقتضائات خود را دارد اما تمام شهرهایی که فوتبالی بوده اند توجه ویژه ای به استعدادهای محلی می شود.

وی به برنامه شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر تبدیل تمامی زمین های خاکی فوتبال تبریز به چمن مصنوعی اشاره کرد و گفت: این اقدامی ارزنده و بسیار مناسب می باشد که موجبات خوشحالی دوستداران فوتبال را فراهم آورده و قطعا تحول اساسی در فوتبال تبریز بوجود می آورد.

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و تشویق شهروندان به ورزش از نتایج توسعه امکانات ورزشی در شهر می باشد گفت: هر چند در مدت اخیر مجموعه ها، میادین و سالن های ورزشی خوبی در تبریز احداثشده است اما باز هم این مقدار مکان ورزشی پاسخگوی نیازهای شهروندان تبریزی نیست.

اقدم افزود: شهرداری تبریز در چند مدت اخیر با توسعه میدان های فوتبال بخصوص زمینهای چمن مصنوعی در محلات مختلف گام بسیار ارزشمندی برای کشف، پرورش و فعالیت استعدادهای فوتبالی تبریز برداشته است که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت فوتبال تبریز موفقیت فوتبال کشور را در پی دارد زیرا تبریز مهد فوتبال ایران بوده و آمارها نشان می دهد زمانی که بیشترین تعداد تبریزی ها و آذربایجانی ها در تیم ملی بودند این تیم بهترین نتایج را بدست آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز