خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز:

از ۵۳ عنوان کتاب در هفته نکوداشت تبریز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۵۹

حوزه کتاب و نشر، از مهم‌ترین محورهای مورد توجه هفته نکوداشت تبریز بوده‌است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از رونمایی ۵۳ عنوان کتاب در هفته نکوداشت تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام احمد حمیدی رونمایی این تعداد کتاب را در تاریخ شهرداری تبریز بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: حوزه کتاب و نشر، از مهم‌ترین محورهای مورد توجه هفته نکوداشت تبریز بوده‌ است.

وی تصریح کرد: در این راستا، نشر آثار و تولید برخی محتویات و مستندات مورد توجه نکوداشت بوده که از آن جمله می‌توان به بازنشر وقفنامه ربع رشیدی، دایره المعارف تبریز، چاپ ۲۰ جلد کتاب با موضوع آموزش شهروندی، رونمایی از ۸ مجموعه کتاب محلات درب دار قدیم تبریز، رونمایی از کتاب «تبریز فیروزه جهان اسلام» «تبریز و فرهنگ تشیع» در ۸۰۰ صفحه در کنگره تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع و انتشار لوح فشرده مستند «باغ شهر تبریز» اشاره کرد.

دبیر هفته نکوداشت تبریز با تاکید بر اینکه هدف هفته نکوداشت تبریز شناساندن تبریز واقعی به همه است، گفت: به دنبال این هستیم که نقاط طلایی مردم تبریز را به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای نسل حاضر و بعدی معرفی کنیم.

حمیدی تاکید کرد: ما در هفته نکوداشت تبریز به اهداف خود رسیدیم ولی قطعا معرفی تمام ظرفیت‌های تبریز به لحاظ دامنه دار بودن آن در مدت یک هفته ممکن نیست و نیاز به سال‌های متمادی دارد.

در طول هفته نکوداشت تبریز که در شهریورماه جاری برگزار شد برنامه‌های مختلفی برای معرفی زوایای گوناگون تبریز به اجرا در آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز