خبرگزاری کار ایران

هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آذربایجان شرقی انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۸۳

نخستین انتخابات مجمع عمومی موسس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان با دستور تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری انتخابات هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی این استان خبر داد.

اکبر فتحی به خبرنگار ایلنا گفت: در راستای اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه انجمن‌های صنفی و کانون‌های مربوطه، مجمع عمومی عادی موسس و فوق العاده کانون انجمن‌های کارفرمایی استان با حضور ۳۸ نفر از مجموع ۶۴ انجمن صنفی کارفرمایی دارای اعتبار استان برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس حسین رسولی از انجمن صنفی فولاد، امیر نراقی از انجمن تولیدکنندگان مبل، محمدرضا باقری از انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، جواد خدایی از انجمن صنفی ماشین سازان و قطعات خودرو، جمشید برزگر از انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان به عنوان اعضای هیئت مدیره و احمد خادم از انجمن کفش به عنوان بازرس اصلی از مجموع آرای مأخوذه در حوزه صنعت انتخاب شدند.

فتحی خاطرنشان کرد: همچنین بابک هاشمی‌پور از انجمن کاریابی‌های غیر دولتی، فرزانه وار از انجمن پیمانکاران عمرانی، غلامحسین فتحی از انجمن آموزشگاه‌های آزاد استان، تقی قیصری از انجمن خدمات مهندسی به عنوان اعضای هیئت مدیره و هرمز صدیقی از انجمن نمایندگی شرکت‌های بیمه به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

گفتنی است نخستین انتخابات مجمع عمومی موسس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان با دستور تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز