خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

وضعیت مربی تیم والیبال شهرداری تبریز هفته آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۴۱

اولویت اول باشگاه شهرداری در مورد انتخاب سرمربی والیبال با حسین معدنی است که عملکرد خوب وی در فصل گذشته می‌تواند یکی از دلایل تمایل ما به حفظ این مربی باشد. / وضعیت تیم فوتسال شهرداری تبریز نیز هفته آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: پیشنهاد تمدید قرارداد به حسین معدنی داده شده و وی با بررسی پیشنهاد باشگاه شهرداری تبریز قرار است هفته آینده جواب خود را مبنی بر تمدید قرارداد خود برای فصل آینده اعلام کند.
به گزارش ایلنا، میرمعصوم سهرابی در مورد وضعیت تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: اولویت اول باشگاه شهرداری در مورد انتخاب سرمربی والیبال با حسین معدنی است که عملکرد خوب معدنی در فصل گذشته می‌تواند یکی از دلایل تمایل ما به حفظ این مربی باشد.

وی خاطرنشان کرد: معدنی فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ حضور تیم والیبال شهرداری تبریز این تیم را تا نزدیکی مرحله ی نیمه‌نهایی پیش برد که با بدشانسی نتوانستند در بین چهارتیم نهایی حضور پیدا کنند و این نشان از عملکرد خوب و قابل قبولی است.

سهرابی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهرداری تبریز نیز عنوان کرد: وضعیت تیم فوتسال شهرداری تبریز نیز هفته آینده مشخص می‌شود و علاقه‌مندان به ورزش در استان منتظر خبرهای بعدی در مورد والیبال و فوتسال در هفته آینده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز