خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

عدم همکاری مرغداری‌های فاقد پروانه، کار را به دادگستری کشانده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۷۸

مشکلاتی در بخش تولیدات دامی در سطح استان وجود دارد اما نگران کننده نیست و اداره کل به طور مداوم از مرحله تولید تا رسیدن به مرحله مصرف، بر تولیدات دامی نظارت دارد و همانند گذشته نیست که تنها بر کشتار این محصولات ناظر بود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از شناسنامه‌دار کردن مرغ‌ها و تخم مرغ‌های تولیدی به منظور بالا بردن سطح سلامت تولیدات دامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهراد زندیه گفت: متاسفانه مرغداری‌های فاقد پروانه در این بخش، همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دهند و در چندین مورد، کار به تشکیل پرونده و ارجاع به دادگستری کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شعار تولید سالم از مزرعه تا سفره، سرلوحه فعالیت‌های این اداره کل است، به تولید مرغ‌های بدون آنتی بیوتیک در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار تن از این نوع مرغ تولید و عرضه شده و برای بالا بردن این میزان، نیاز است تا همکاری‌های بخشی زیاد‌تر شود.

زندیه با بیان اینکه شعار تولید سالم از مزرعه تا سفره، سرلوحه کارهای این اداره کل قرار گرفته افزود: مشکلاتی در بخش تولیدات دامی در سطح استان وجود دارد اما نگران کننده نیست و اداره کل به طور مداوم از مرحله تولید تا رسیدن به مرحله مصرف، بر تولیدات دامی نظارت دارد و همانند گذشته نیست که تنها بر کشتار این محصولات ناظر بود.

وی در ادامه با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی و بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست کلیه مواد پروتئینی و خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۲ به ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز